FANDOM

Hier vind je de inhouden van alle afleveringen van 'Familie' van de 27e week van seizoen 23 (24/02/2014 - 28/02/2014).

Seizoen nummer 23
Week nummer 27
Aflevering nummers 131 - 135
Aflevering nummers totaal 5236 - 5240
Uitzenddatum 24/02/2014 - 28/02/2014
Maandag 24 februari 2014 - S23E131 (#5236)
  
Seizoen 23 - Aflevering 131

Jan en Leen maken zich zorgen over Arthur wanneer Jake maar niet komt opdagen. Nathalie durft Dirk niet langer alleen te laten en bespreekt haar onrust met Liesbeth. Trudy heeft het moeilijk met de extra workload. Delphine hoort Marie-Rose uit over Peter en zijn vorige relaties. Agnes plant een fietstocht met Patrick.

Dinsdag 25 februari 2014 - S23E132 (#5237)
  
Seizoen 23 - Aflevering 132

Niko's auto wordt opnieuw toegetakeld. Hij vermoedt dat Gevaert meer weet. Leen weet niet hoe ze de situatie met Jake moet aanpakken en gaat te rade bij Mieke. Ondertussen lucht ook Jake z'n hart bij Niko. Hanne lijdt meer en meer onder de situatie met Rudi. Mathias en Delphine krijgen hun proefstalen binnen en organiseren een proefavond voor de familie. Peter belooft vervanging te zoeken voor June, wanneer er plots hulp uit onverwachte hoek komt.

Woensdag 26 februari 2014 - S23E133 (#5238)
  
Seizoen 23 - Aflevering 133

Zjef licht zijn vrienden in over zijn date met PJ. Hanne besluit afstand te nemen van Rudi en van Fashion. Peter heeft een oplossing gevonden voor de zware workload bij VDB. Niko heeft opnieuw een aanvaring met Erik Gevaert wanneer die hem komt uitdagen in de Jan & Alleman. De fietstocht van Agnes en Patrick loopt anders af dan verwacht.

Donderdag 27 februari 2014 - S23E134 (#5239)
  
Seizoen 23 - Aflevering 134

Jan is bang dat zijn dochter opnieuw naar Amerika zal vertrekken, samen met Jake. Zjef heeft het moeilijk omdat hij nog steeds niets heeft gehoord van PJ. Ondertussen doet Niko zijn plan om Gevaert te klissen, uit de doeken. Zijn ideeën stuiten op zware tegenkanting van Jan en Rita. Dirk neemt een aantal belangrijke beslissingen. Ook Hanne hakt een moeilijke knoop door.

Vrijdag 28 februari 2014 - S23E135 (#5240)
  
Seizoen 23 - Aflevering 135

Niko is razend wanneer hij merkt dat Gevaert opnieuw heeft toegeslagen. Mieke en Evy hebben de grootste moeite om hem te kalmeren. Bij Fashion dreigt een levering compleet in het honderd te lopen. Zjef zit nog steeds in zak en as omdat hij geen nieuws krijgt van PJ. Jake confronteert Leen met een nieuw voorstel: hij wil het hoederecht over Arthur.

Vorige week: Volgende week:
Week 26 Week 28